تفریحی ها

تفریحی ها

آموزش، تفریح، ورزش و... را در این وبلاگ تجربه کنید
تفریحی ها

تفریحی ها

آموزش، تفریح، ورزش و... را در این وبلاگ تجربه کنید

گریه بازیکن ساحل عاج سوژه رسانه‌ها


سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - گریه بازیکن متعصب و احساساتی تیم‌ ملی ساحل عاج سوژه مطبوعات جهان شد.
به گزارش بیست چهارده ،روز گذشته تیم ساحل عاج در ادامه مسابقات جام جهانی مقابل کلمبیا قرار گرفت که در نهایت ۲ بر یک بازنده شد.

به هنگام آغاز بازی و زمانی که سرود تیم‌ها در ورزشگاه محل بازی پخش می‌شد احساسی شدن ژفری سوریدیه بازیکن ۲۹ ساله تیم ساحل عاج بسیار جلب توجه کرد و از دید تصویربرداران تلویزیونی و لنز دوربین عکاسان حاضر در محل دور نماند.

وی در کل زمان پخش سرود کشورش به شدت اشک می‌ریخت روزنامه هافتال چاپ هلند با تصویر این بازیکن از وی به عنوان بازیکنی متعصب و احساسی یاد کرد. برخی رسانه‌ها هم عنوان کردند به علت اینکه بازیکن ساحل عاجی ساعاتی قبل از انجام بازی خبر درگذشت پدرش را شنیده بود دچار این حرکت شد و می‌گریست حتی سایت فیفا هم به ذکر این موضوع پرداخت اما خود وی شایعه مطرح شده را تکذیب کرد.

وی در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: نه پدر من الان فوت نشده است، پدر من متاسفانه سال ۲۰۰۴ فوت کرد آنچه رسانه‌ها اطلاع‌رسانی کردند به کلی غلط بود. آن لحظه من فقط به یاد کشورم بودم و نمی‌توانستم احساسات خودم را نگه دارم مجبور بودم به خاطر علاقه زیاد به کشورم آنگونه بگریم.

نظرات 1 + ارسال نظر
.Mohammad A جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 16:39

خداییش با این حرکتش حال کردم

خیلی متعصبه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.