تفریحی ها

تفریحی ها

آموزش، تفریح، ورزش و... را در این وبلاگ تجربه کنید
تفریحی ها

تفریحی ها

آموزش، تفریح، ورزش و... را در این وبلاگ تجربه کنید

KH


بُریده بُریده چیست؟

اظهار نظر ی هموطن خمینی شهری نسبت ب این ک بچه خرابکاری کرده






سهیل جون من خذف نکن جون من

گریه میکنما گریه

مورد رو داری؟

مورد داشتیم دختره میخاسته روزه بگیره غرورش اجازه نداده گفته اون باید بیاد منو بگیره

***************************************************************

حالا مورد داشتیم از یارو پرسیدن:پتروس کی بود؟

گفته: ی دهقان فداکار بود ک وختی گرگ یوسف رو خورد پرید زیر تانک و انگشتشو کرد تو چشم راننده قطار!!

آیا میدانید

آیا میدانید؟

..

.

.

.

.

.

.

ینی واقعن نمیدینی؟


.

.

.

.

.

.

.

جدی نمیدونی؟

.

.

.

.

.

ینی واقعن نمیدونی من دوستت دارم؟؟

.

.

.

.

.

دوباره پر رو شدی بدو برو بالا بچه

.

ای بابا

ههههخخخخههههخخخخههههههخخخخخخهههههه

مرغ+دلفین=مرفین

جغد+فوک=جوک

قو+قناری=قوری

پروانه+شبتاب=پرتاب

*********************************************************************

ب بعضیا باس گف:

صدا.دوربین.حرکت

گم شو!!

*********************************************************************

حیف نون با زنش دعواش میشه چراغا رو خاموش میکنه!!!!

زنه میگه چرا این کارو کردی؟

میگه:اخه جواب ابلهان خاموشیست!!!

 *********************************************************************

مورد داشتیم بین رکعت دوم و سوم شک کرده

.

.

.

.

.

.

تقاضای ویدیو چک داده!!!

*********************************************************************

خداییش اگه نیوتون قبل از مرگش چشای منو میدید.معنی واقعی جاذبه رو میفهمید...

بعله ی همچین آدمی هستم من.....