تفریحی ها

تفریحی ها

آموزش، تفریح، ورزش و... را در این وبلاگ تجربه کنید
تفریحی ها

تفریحی ها

آموزش، تفریح، ورزش و... را در این وبلاگ تجربه کنید

دلیل نبودن دانشمند در برزیل!!

ﻣﯽ ﺩﻭﻧﯿﺪ ﭼﺮﺍ ﺑﺮﺯﯾﻞ ﺩﺍﻧﺸﻤﻨﺪ ﯾﺎ ﻧﺎﺑﻐﻪ ﺍﯼ تو 

ﻋﻠﻢ ﻧﺪﺍﺭﻩ ؟

ﺩﻟﯿﻠﺶ ﺧﯿﻠﯽ ﻭﺍﺿﺤﻪ ﻣﯿﮕﯽ ﻧﻪ ؟ ﺧب

ﺑﺒﯿﻦ !

ﮐﻼﺱ ﺳﻮﻡ ﺏ ﺩﺭ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺷﻬﺮﻫﺎﯼ

ﺑﺮﺯﯾﻞ :

- ﻟﻮﺋﯿﺰ ﺩﺍﺳﯿﺘﺎ ﭼﮕﻮﻟﻮﻻ ﺩﺍﺳﯿﻠﻮﺍ

- ﺣﺎﺿﺮ !

- ﮐﯿﺎﻟﻮ ﺩﺍﻧﺎﺗﻪ ﺭﯾﻮﺍﻟﺘﺮﺯ ﺭﻭﻣﺎﺭﯾﻨﺎ

- ﺣﺎﺿﺮ !

- ﺍﻟﻮﺍﺭﻭ ﺩﯾﻨﺎﻣﯿﮑﻮ ﺗﺎﺭﺍﻧﺰﻩ ﻓﻠﻮﺗﯽ


- ﺣﺎﺿﺮ

- ﻓﺮﺍﻧﺴﯿﺴﮑﻮ ﺩﺍﺳﯿﻠﻮﺍ ﺁﺭﻣﺎﻧﺪﻭ ﻣﯿﮕﻮﺗﯽ

- ﺣﺎﺿﺮ

ﺁﻧﺘﻨﯿﻮ ﺍﻟﯿﻮﺭ ﺩﺍ ﮔﺎﻟﯿﻮﺭﯾﺎ

- ﺣﺎﺿﺮ

- ﺭﻭﻧﺎﻟﺪﻭ ﻓﯿﮕﻮﺭﺍ ﺗﺎﻟﯿﻮﺭﯾﻨﺎ ﺗﯿﭽﯿﺎﻟﯿﻮﺭ

ﺩﯾﺮﯾﺮﯾﺮﯾﻨﮓ ﺯﻧﮓ ﺧﻮﺭﺩ !!!

ﻣﻌﻠﻢ : ﺣﻀﻮﺭ ﻭ ﻏﯿﺎﺏ ﺑﺎﻗﯽ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺑﻤﻮﻧﻪ

ﻭﺍﺳﻪ ﺯﻧﮓ ﺑﻌﺪ



10 قدرت برتر نظامی جهان +عکس

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه کنید.  ادامه مطلب ...

سد ذوالقرنین همان سد داریال قفقاز است؟ +عکس



آیا سد ذوالقرنین که در قرآن آمده و بوسیله ی آن ذوالقرنین پیامبر (ع) قومی را از شر یاجوج و ماجوج نجات داد همان سد داریال در گرجستان است که کوروش آن را ساخت؟ اگر جواب آن مثبت باشد، کوروش کبیر همان ذوالقرنین پیامبر (ع) است.

امتحانات!!!


بی همگان بسر شود / بی تو بسر نمیشود

این شب امتحان من / چرا سحر نمیشود ؟!


مولوی او که سر زده / دوش به خوابم آمده

گفت که با یکی دو شب / درس به سر نمیشود !


خر به افراط زدم / گیج شدم قاط زدم

قلدر الوات زدم / باز سحر نمیشود !


استرس است و امتحان / پیر شده ست این جوان

دوره آخر الزمان / درس ثمر نمیشود !


مثل زمان مدرسه / وضعیت افتضاح و سه

به زور جبر و هندسه / گاو بشر نمیشود !


مهلت ترمیم گذشت / کشتی ما به گل نشست

خواستمش حذف کنم / وای دگر نمیشود !


هر چه بگی برای او / خشم و غصب سزای او

چونکه به محضر پدر / عذر پسر نمیشود


رفته ز بنده آبرو / لیک ندانم از چه رو

این شب امتحان من / دست بسر نمیشود


توپ شدم شوت شدم / شاعر مشروط شدم

خنده کنی یا نکنی / باز سحر نمیشود !



” مشروط الشعرا "

اموزش دستور زبان اصفهانی!!!!!!

در این پست آموزش زبان شیرین اصفهانی رو گذاشتم





پخش

الووو؟

سلام ب همه ی برو بچ گل اول دو



سریعا عضو شید ک میخایم اولین صندلی داغ رو بذاریما

اگه کسی مدنظرتون هست بگید